bebelusul si animale de companie

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

bebelusul si animale de companie

Mesaj  Decebal la data de Lun Ian 23, 2012 11:59 pm

Buna dimineata,
Vreau sa va consult in legatura cu animalele de companie si copii. Noi avem o pisica de 3 ani si nu ne induram sa o dam... in plus am vazut in randul prietenilor, copii care au crescut cu animale de companie si acestia s au dezvoltat armonios... Dar ce ne facem cu parul si cu bacteriile...???

Decebal

Sus In jos

Re: bebelusul si animale de companie

Mesaj  mariana_zfr la data de Joi Feb 02, 2012 4:54 am

Si noi avem un motanica si nu ne-am indurat (cel putin eu :>>: ) sa-l dam! Curatenie mai des si cam atat. Deocamdata nu am avut probleme din cauza asta!
mariana_zfr

Berbec Localizare : bacau
Stare de spirit : super

http://www.casazamfirei.ro

Sus In jos

buna!

Mesaj  DanaAriana la data de Lun Feb 06, 2012 8:41 am

Sunt medic veterinar si pot spune ca atat timp cat catelul/pisica este vaccinat la zi(vaccinurile anuale in cazul adultilor) si deparazitat (parazitii sunt de fapt principalul pericol nu parul, la plamani se localizeaza un parazit, tenia mai exact, care se dezvolta in intestinul animalului iar apoi o data cu fecalele elimina si ouale care sunt de fapt infestante si pot ajunge pe blana in cazul unei igiene precare, parul nu are nici o legatura, e un mit pericolul parului...pana si praful daca ne irita caile respiratorii"il stranutam") periodic, adica o data/3 luni(adulti si lunar pui pana la 6 luni) nu aveti de ce sa va faceti griji si probleme. Copilul va creste mult mai echilibrat, armonios si fericit in compania animalelor. Eu am o fetita de 7 luni, o pisica si 3 caini; pisica si un caine stau mereu in casa si este tare fericita cu ei! Bineinteles, curatenie mai des, litiera sa fie unde copilul nu poate ajunge, curatata des si voie buna. Noi am cumparat un aspirator de la philips care are si perie pentru parul de animale si e super ok.

DanaAriana

Sus In jos