cum sunt privite mamicile care inca mai alapteaza dupa un an

Pagina 1 din 2 1, 2  Urmatorul

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

cum sunt privite mamicile care inca mai alapteaza dupa un an

Mesaj  olga la data de Lun Noi 09, 2009 12:17 pm

Bine v-am gasit mamici si pitici!
Baietelul meu are 1 an si aproape 5 luni si inca il mai alaptez, dar din pacate toata lumea ma priveste ca pe o ciudata, ca pe un extraterestru. Ba mai mult ii si spun copilului ce rusine mare este ca asa un baietel mare sa mai manance tzitzi.Deja m-am obisnuit cu asemenea texte si efectiv nu mai raspund, dar ma enerveaza la culme.
Cea mai dezamagita sunt de unele cadre medicale, care atunci cand aud ca inca alaptez imi spun ca a fost destul si sa il intarc imediat. Cine sunt oare acesti oameni, cu ce drept ne dau ei sfaturi in ceea ce priveste alaptatul copiilor nostri?
Intradevar, sunt mame care nu vor sa alapteze, sunt mame care nu pot din diferite motive si sunt mame care sunt dispuse sa alapteze atat cat vor vrea copiii lor sa suga, de ce nu suntem incurajate oare in loc sa fim privite si catalogate drept nebune? Se mai comfrunta cineva cu asa o problema?

olga

Fecioara Localizare : cluj

Sus In jos

Re: cum sunt privite mamicile care inca mai alapteaza dupa un an

Mesaj  AndreEa la data de Lun Noi 09, 2009 11:01 pm

buna olga! stai la oras sau la sat?nu cred ca e foarte relevant lucrul asta dar na....
pai cred ca ar trebui sa te inveti sa nu-i mai iei in seama sau sa le raspunzi ironic
societatea asta nu a evoluat deloc....inchipuie-ti ce-i auzeau urechile mamei mele acum 26 de ani cand ma alapta pe mine sau dupa revolutie cand il alapta pe fratele meu pe amandoi ne-a alaptat pana la 1 an jumate!
ai spune ca ar fi trebuit sa evoluam...dar cred ca si eu voi auzi in viitor aceleasi vorbe :"da cat ii mai dai ca e mare!?", 'nu-i frumos" si alte remarci "binevoitoare"....
si eu vreau sa alaptez cat mai mult, adica mai mult de 2ani!
AndreEa